شکست نظامی آمریکا در قزوین!!!
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست

شنیده ها حاکی از آن است که آمریکا سعی داشته بطور مخفیانه در قزوین نیرو پیاده کند
اما یک بار دیگر مانند حادثه طبس، شکست مفتضحانه ای خورده است.
تصویر پائین از چگونگی فرار نظامیان آمریکا حکایت میکند.




نظرات شما عزیزان:

سروناز
ساعت13:19---15 تير 1390
ببخشید من لینکتون کردم
پاسخ:ممنون.


سروناز
ساعت13:18---15 تير 1390
دوباره سلام من تو نظرسنجی شرکت کردم فکر کنم بدونین به چی رای دادم بازم ممنون اگه رفتین تو بلاگم صدا رو بلند کنین
پاسخ:این آهتگی رو وبت گذاشتی مال یاس نیست...


sevgilim
ساعت15:54---14 تير 1390
سلام.منم مشمولک..پاسخ:چراهردفعه بااسم جدید میای؟ حمله نظامی آمریکادر قزوینه دیگه...

alone girle
ساعت12:51---14 تير 1390
سلام هادی جان منو با همون alonegirle لینک کن
پاسخ:حتما.


آرش
ساعت9:38---14 تير 1390
سلام داداش من توی نظر سنجی شرکت کردم به استقلال هم رای دادم

این عکسه چی گذاشتیپاسخ:مرسی. حمله نظامی آمریکا به قزوینه دیگه...


رضا
ساعت5:08---14 تير 1390
باسلام



وب چشمگير و زيبايي داريد با آرزوي موفقيت و شادماني هر روز شما



دوست عزيز :

يك درآمد عالي و ويژه براي شما



بعد از ثبت نام و تكميل خيلي ساده عضويت در اين سايت شما هر روز و يا زماني كه ميخواهيد وارد اينترنت شويد وارد اين سايت شده تا يك صفحه باز شود اين صفحه را در گوشه قرار دهيد و به كار خودتان مشغول شويد و تا آخر كارتان در اينترنت اين صفحه را باز بگذاريد. در زمان خروج از اينترنت صفحه اين سايت را بنديد .



از زمان ورود تا خروج در اين سايت هر ساعت 75 سنت دريافت مي نماييد . همين ! به همين سادگي .



اگر مايل به دريافت يك درآمد عالي هستيد اين موقعيت را از دست ندهيد .



براي مشاهده اطلاعات و عضويت اين پيشنهاد و ديگر مطالب به وب ما مراجعه نماييد و ثبت نام كنيد .

موفق و پيروز باشيد
پاسخ:ohhhhhhhhhhhhhh. این درآمدها همش سرکاری هست.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 520
بازدید کل : 319562
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1